*_*((منتدى شبكة بوكا الفنية))*_*
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أفلام عربية وأجنبية - أغانى عربية ( البومات كاملة ؛ ريميكسات ؛ أغانى سينجل ) - برامج - اتصالات - أنترنت - أعلانات مجانية - مومبيوتر العصر - مصنع السيارات - الرياضة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
boca0007
Admin
Admin
boca0007

الوظيفة : academy student

موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد Empty
مُساهمةموضوع: موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد   موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد Icon_minitimeالإثنين يوليو 09, 2007 9:54 am

انا قرات فى منتدى عن موقع جديد للربح من الانترنت وانا فعلا كسبت منة
وهو انت هتكسب من الانترنت بدون ان تدفع شىء كل ما عليك هو ساعة يوميا على الانترنت كل يوم و هتكسب فيها من 1سنت الى 1$ على حسب عملك على الانترنت كل ما انت محتاجة للدخول ان تقوم بالتسجيل فى المنتدى
http://www.mone4gold.com/?ref=boca0007
وبعد ذلك تقوم بدعوة افراد للدخول عن طريقك وكل فرد يدخل عن طريقك تاخد علية 1 سنت تلقائيا فى نفس اليوم
كل ما عليك هو نشر اللنك بتاعك وتكسب فلوس يعنى الموضوع مش هياخذ منك الكتير
والجديد فى الموضوع انك يمكن ان تقوم بتقييم الموقع على شركات سيتم تحديدها لك و تكسب على كل تقييم 1 سنت يعنى تاخد 1 سنت فى عملية تقييم بسيوكمان تقوم هذة الشركة بدفع لك1سنت فى حالة نشر الشركة على الانترنت و التسويق لها
يعنى فى كل الحالات كسبان كسبان
لو اضفت افراد تحتك كسبان
لو قيمت الموقع كسبان
لو نشرت الموقع على النت كسبان
والمفاجاة لم تنتهى بعد............................................... ..
انك ممكن ان تستثمر فلوسك فيها يعنى بعد ما تكسب فلوس منها ممكن تشغلها فى الشركة نفسها دة لو حبيت وان حبيت تسحب فلوسك فى اى وقت ممكن بكل سهولة
عملية تشغيل الفلوس فى الشركة بامتلاكك اسهم فيها و المتاجرة بها فى البورصة
اما اذا كنت من ذوى الخبرة فى التجارة الالكترونية فممكن تقرا الاتى

[center]===================================[/
CENTER]
انا بعد لما حسبت عمولات السحب والايداع من اى جولد عن طريق موقع دهب توصلت الى حاجة كويسة جداااااااا
ان انا لو كسبت من البورصة المصرية 5% واديت ربح متغير مش ثابت يبقى انا هدى ربح اقل من 5% يعنى الى 1% بمعنى اخر الخطة العادية من 1% الى 5%
طبعا انا هفضل محل اختبار الى ان تتاكدو من مصداقيتى يعنى على الاقل شهرين او ثلاثة
علشان كدة انا ناوى اجتهد شوية لمحاولة مضاعفة راس مالى لكى اتمكن من تحقيق حلمى وهو ان اكون انجح مستثمر فى البورصة واشتغل تليفونات وكدة
المهم اليكم الخطط
365days1-5% daily
Plan1 Spent Amount (US$) Daily Profit (%)
START $1 - $[url=]100[/url] 1.00
365 [url=]days[/url] 2-8%
Plan2 Spent Amount (US$) Profit (%)
GOOD $100 - $1,000 2.00
365 daily 5-12%
Plan3 Spent Amount (US$) Daily Profit (%)
VIP Plan $1,000 - $100,000 6.00
======================================
المخطط والغرض والهدف
اولا المخطط هو ان اكون دائما الرقم الاول على كافة المستويات
ثانيا الغرض التغلب على مشاكل الحياة ورفع الروح المعنوية لكل عربى وتحقيق ما يرضة ويكفينى الدعاء الصالح
ثالثا الهدف انا هدفى ان اكون مجموعة من المواقع عالمية ربح من الضغط استثمار ماتريكس مونيتور منتدى كل ما يتعلق بالتجارة الالكترونية وتجيلك المعلومة متقشرة وجاهزة للاكل
وهذة بعض الاسئلة التى طرحت بخصوص هذا الموضوع
الاول:-
-------
لكن بما ان الشركة تعمل في الاسهم، فهل لنا باي اثباتات(كشف حساب) للفترة الماضية بهذه النسب من الارباح تدعم كلامكم، من باب زيادة الاطمئنان فقط و ليس التشكيك.
اضغط هنا http://www.mone4gold.com/1.jpg
الثانى:-
-------
و ماهي استراتيجية ادارة المخاطر لديكم ؟
دية حاجة مهمة جدا ادارة المخاطر هنا مش زى الفوركس لازم تفهم شئ فى الاول فى البورصة المصرية فى 3 انواع من الاسهم
النوع الاول ممكن تشترية وتبيعة فى نفس الجلسة
النوع الثانى ممكن تشترية وتبيعة بعد يومين
النوع الثالث ممكن تشترية وتبيعة بعد 3 ايام
ودا بالنسبة للبورصة المصرية بس واسها الشبعبى اسهما تسويتها امتى تسويتها دى اللى هية نقل الملكية بتاعت الاسهم من البائع الى المشترى وبتاخد هذة الفترة
ومفيش حاجة اسمها هامش او مارنج زى الفوركس يعنى كسبان او خسران كلة فى الضعيف
اما نسبة التغير المتاحة للارتفاع او الانخفاض بالنسبة للاسهم
هناك 3 انواع بردة
الاول يرتفع او ينخفض بنسبة 5% ولا ينزل عن ذلك ولا يرتفع عن ذلك
الثانى يرتفع او ينحفض بنسبة 10% ولا ينزل عن ذلك ولا يرتفع عن ذلك
الثالث يرتفع او ينحفض بنسبة 20% وقابل للزيادة والخسارة بس فى الحالة دى بيقف التدوال 30 دقيقة لتهدئة المضاربين
بس فى حاجة هنا بقى مثلا سهم المصرية للدواجن لنفرض انو ب 10 جنية يبقى ممكن ينزل لكام الى 9.5 صح لانو 5% ويطلع لكام 10.5 صح يعنى ممكن تلعب على 10 % صح بس وهى دى لعبت سمسارى العزيز انو بيشوف المشترين وكمية البيع والشراء وبردة بضغط منة على السوق لكبر حجم محفظااااااااااااااااااااااتة اللى مسئول عن ادارتها هو اللى بحدد وقت الدخول والخروج طبعا ممكن السوق يغلبة بس مرة فى الشهر يعنى فى النهاية كسبان بردة وانا وهو اصدقاء من 5 سنين يعنى لازم يزبطنى ولااية رايك
الثالث:-
--------
كم راس المال المدار حاليا و في اي نوع من الاسهم تتاجرون ؟
انا معايا مبلغ محترم لشاب بادئ حياتة ومع صديقى السمسار بدون ذكر اسماء انا بكسب منة ارقام محترمة بس بدون احراج
المبلغ اللى معايا 5 الاف جنية 5000 ج مصرى وبسحب كل يوم او يومين على حسابى فى بنك بس مش اى جولدهههههههه الى الاهلى سوستية جنيرال
اكيد معرررررروف جدا للمصرين
الرابع:-
---------
بما انكم تتاجرون في الاسهم فلماذا لا تقبلون الدفع بحوالات بنكية نظرا لأن المتاجرة في الاسهم لا تدعم الاي جولد ؟
سؤال مهم جداااااااااااااا وبشكرك على هذا السؤال
انا علشان اعمل دعاية للموقع هعملها ازاى مش لازم يكون معايا فلوس فى اى جولد ولا اية اما موضوع تجارة الاسهم انا متنازل عن ارباح ال 5000 ج للموقع
يعنى بدل ما ادفع مصاريف تحويل علشان اعلن عن موقعى لا ما انا استفيد بالنظام دا وبعدين انا بخطط لكاش يو والبريد المصرى والاهلى سوستية وكلة من مواقع البنك يعنى الصبر حلو
الخامس:-
----------
كيف تقومون بتغطية الخسارة الناتجة عن فترة التحويل من الاي جولد ثم الى حساباتكم في الاسهم ثم من حساباتكم الى الاي جولد لكي تدفعوا للعملاء ؟
شوف انا عندى 3 خطط واللى هتشتغل فيهم اكيد يعنى الاولى يعنى بنسبة ربح 1% الى فوق يعنى معايا امكانية عمولة تحويل 4% اظن دا يكفى صح ولا اية
اما الخطة الثانية فسنقوم بتغطيتها من الارباح والتحويلات المتبقة لارباح الخطة الاولى
اما الخطة الثالثة فهى جامدة جداااااااا
انا هقوم باستثمار طوييييييييييييييييييل ليها يعنى هشترى بيها الاسهم التقيلة
زى اوراسكوم تيلكوم موبنيل فودافون الاسهم اللى على الدى البعيد ممكن تتضاعف
===================================
اما موضوع صدقى العزيز وسام
فهو من اهم شركائى فى الموقع لان انا عامل عندى نظام الاسهم وهو يمتلك الى الان 100 سهم بفضل مجهودة الموقع مكون من 1000 سهم بس
يستفيد المساهم من ربحية السهم بمعنى انا مثلا جيت اخر الشهر وصفيت محافظى كلها وبعد توزيع الارباح وعمولات التحويل والكلام دا اتبقى معايا 1000 دولار
دول مش بتوعى دول بتوع المساهمين يعنى من حق كل سهم 1 دولار يعنى وسام معاه 100 سهم يعنى 100 دولار دا كمثال يعنى هههههههههه
بالنسبة لموضوع الاسهم انا بوزعها بنسبة وتناسب يعنى اللى هيشتغل ويشهر الموقع ويشترك عن طريقة ناس كتير انا بضيف لة اسهم
وكل مساهم هيبقى لة صفحة فيها تفاصيل اسهمة وارباحها وكل دا
والسهم انا مقدرة ب 1.5 دولار يعنى اللى معاه سهم وعايز يبيعة يجيب لى المشترى وهما حريين مع بعض يتفوا على السعر براحتهم
=======================================
ومتنساش انك ممكن تكسب من غير ماتدفع حاجة
كل عضو يشترك عن طريقك انت هتكسب نص سنت بعد لما تراسلنا ببياناتك
https://boca.yoo7.com
ahmed hamdy
عضو جامد أخر حاجة
عضو جامد أخر حاجة
ahmed hamdy

الوظيفة : محاسب

مُساهمةموضوع: رد: موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد   موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد Icon_minitimeالأحد مارس 02, 2008 9:32 pm

مشكووووووووووووووووووووووور جدا يا غالى
ahmed hamdy
عضو جامد أخر حاجة
عضو جامد أخر حاجة
ahmed hamdy

الوظيفة : محاسب

مُساهمةموضوع: رد: موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد   موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد Icon_minitimeالأحد مارس 02, 2008 9:33 pm

مشكووووووووووووووووووووووور جدا يا غالى

موقع جديد وحقيقى للربح من الانترنت بجد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا فيلم جعلتنى مجرما dvd من السى دى الاصليه, جديد * جديد
» محمود الليثي الجديد يا كاتب المكتوب اغنية جديد *جديد
» حصريا كليب احمد سعد (ياخسارة) جامد جداا, جديد فى جديد
» حصرياً كليب سامى يوسف Muhammed_PBUH, جديد X جديد
» شركه حديثه جداا للربح....مميزات هائله